ספק תכשיטים לחנויות

תכשיטים היו ונותרו עד היום המתנה הנחשקת ביותר שגבר יכול לקנות לאשתו. תכשיט יוקרתי תמיד יפתיע ותמיד יש מה לחדש. אם אתם מחפשים ספק תכשיטים לחנויות – אנו הכתובת! התכשיטים שלנו מיוצרים אך ורק מחומרים איכותיים ויוקרתיים ונמצאים תחת בקרת איכות מתמדת. כספק תכשיטים לחנויות ותיק ומוכר בשוק – על מנת שהמוצר ייצא מתחת ידינו מושלם ואיכותי אנו מלווים את התכשיט בכל שלבי הייצור שלו עד העיצוב והשיווק לחנויות. איכות התכשיט אינה מתבטאת רק באיכות מתכת הכסף או הזהב שממנו הוא עשוי אלא גם מהאביזרים הנלווים של התכשיט, כגון מוטות הברגה, מוטות לחיצה, מנעולים וסוגרים שונים. גם הם חלק בלתי נפרד מהאיכות, כי אם הסוגר לא יהיה איכותי והתכשיט ייפול מהיד הוא לא יהיה שווה כלל. בעולם התכשיטים אנו מוכרים כספק תכשיטים לחנויות ששם דגש על איכות. אנו מציעים מגוון רב של דגמים שונים, קלאסיים ואופנתיים, באיכות גבוהה שמתאימים לכל כיס.

ספק תכשיטים לחנויות
ספק תכשיטים לחנויות

תכשיטים לבנות, נשים ונערות הם 'מאסט' – מוצר חיוני שבלעדיהם אי אפשר לצאת לעבודה, לאירוע ולכל מפגש בין חברות. תכשיטי כסף, צמידים, טבעות, עגילים, שרשראות ותליונים הפכו בשנים האחרונות לטרנדיות מאוד. בחנויות התכשיטים של ימינו תכשיטי הכסף הן הנמכרות ביותר. תכשיטי כסף לחנויות שאנו משווקים מעוצבים בעיצוב אקסקלוסיבי בקווים אלגנטיים ובעבודות צורפות מדויקות. הן עשויות מחומרים איכותיים משובצות אבני קריסטל וזרקון מרהיבים. תכשיטי הכסף הם ייחודיים בכך שניתן למצוא בהם גם עיצובים טרנדיים וגם עיצובים קלאסיים שלעולם לא ייצאו מהאופנה. תכשיטי הכסף שלנו הם מרהיבים וחושניים, בקולקציה שלנו ניתן למצוא תכשיטי כסף לחנויות בעיצובים עוצרי נשימה לכל אירוע ולכל גיל, ובתחזוקה נאותה הם יחזיקו שנים רבות. אנו ב'ארג'נטו תכשיטים בע"מ ' משווקים ומוכרים תכשיטי כסף לחנויות בכל הארץ. ובכדי להקל מעליכם את הוצאות המלאי הראשוניות אנו נותנים לכם 10% הנחה בקנייה ראשונה של הזמנה סיטונאית של תכשיטי כסף.

כספק תכשיטים בסיטונאות אנו יודעים שזה מחייב אותנו. זה מחייב קודם כל למכור במחיר נמוך ממה שנמכר בחנות ושתמיד יהיו לנו תכשיטים במלאי. זה מחייב אותנו גם לתת אחריות לתכשיטים. התכשיטים שאנו מספקים הם תכשיטים מרהיבים ואיכותיים מהמגוון שיש לנו במלאי, תכשיטים שמיוצרים בשיטה עדכנית ומתקדמת ובשילוב האלמנטים החדשניים שהשוק מציע והכול כמובן במחיר סיטונאי. תכשיטים הם מוצר דינאמי שמשתנה כל הזמן, ומה שהלקוחות מחפשים הוא תכשיט ייחודי אך גם עדכני ואופנתי. כספק תכשיטים בסיטונאות אנו מספקים באהבה מבחר של עיצובים שמתאימים לכל אחת ואחד. אתם מוזמנים להתרשם כאן באתר מהתכשיטים המדהימים שלנו ולהזמין במחיר סיטונאי משתלם במיוחד. הליין שלנו כולל תכשיטי כסף איכותיים (925), תכשיטי אלחלד, תכשיטים בציפוי זהב צהוב וורוד. במבחר שלנו אנו משלבים בין האיכות והאופנה הבינלאומיים לטעם המקומי הישראלי, ומחדשים את הקולקציה מדי חודש. להיות ספק תכשיטים בסיטונאות זה מחייב!

השאירו פרטים

אנחנו משווקים ומוכרים תכשיטים למבחר החנויות המובילות בארץ - מגיעים אליכם עד לחנות עם כל מגוון המוצרים עם סוכני שטח

לפגישת היכרות ללא התחייבות :

התחלת שיחה
שלום, איך אפשר לעזור?